Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2019 19:26 - Служителката от КЗП РД-София, Елена Гунчева е срам за институцията!
Автор: karuk Категория: Лични дневници   
Прочетен: 956 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 04.08.2019 13:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Нов съм тук и не знам кой е най-правилния раздел за това което искам да споделя.
Подадена от мен жалба в КЗП беше тенденциозно пререгистрирана с друга дата и друг входящ номер!?  Жалбата е регистрирана на 02.04.2019г. Ц-03-xxxx,  и в последствие необосновано и тенденциозно пререгистрирана с друг входящ номер Ц-03-xxxx от 11.04.2019г. Служителката Елена Гунчева не е спазила законоустановения срок за произнасяне по жалбата ми. Чак на 15.05.2019г. получих отговор под формата на PDF документ, въпреки моите опити да се свържа с нея и да получа някаква информация преди това. Тя се криеше и не желаеше да разговаря с мен по телефон. Наложи се да уведомя и председателя на КЗП за тези нередности. В хода на проверката по моята жалба служителката изцяло е неглижирала моите твърдения, констатации и предоставените доказателства. Изцяло се е доверила на голите твърдения на некоректния търговец срещу когото е жалбата ми. В резултат на това е постановила, че жалбата ми е неоснователна. "Претупала" е всички имейли, които съм й предоставил, и от които е видно, че още след закупуването на стоките от мен съм направил възражение, че не работят коректно, и два пъти съм ги връщал за един и същ проблем. Никъде не съм казвал или твърдял, че частите не работят. Казал съм, че са некачествени и имат проблеми, но това не означава че не работят. Въпреки това тя е възприела, че между първото и второто връщане на частите от мен на фирмата, съм имал различни оплаквания!?! От тук следва и отказа й да постанови, че фирмата е нарушила чл. 113 ал. 2 от ЗЗП. Мотивира се и че фирмата била изпратила частите в оторизиран сервиз от който са потвърдили, че не са дефектни. Но за тези неверни твърдения на фирмата няма абсолютно никакъв документ, който да доказва че наистина е така. Служителката просто се е доверила на управителя, защото може би й изглежда честен и почтен. Мотивира се и че ми е била предложена замяна на частите въпреки че не били дефектни, но аз съм отказал с претенции за връщане на парите ми. Ами много ясно, че след изтичане на едномесечния срок за удовлетворяване на рекламацията, имам право да разваля договора. След 48 дни предлагат да ми заменят дефектните части, и аз трябва да се съглася ли??? И в телефонния разговор с мен техника потвърди че наистина има проблем с частите, както и че нямат този модел в наличност. Защо не изискахте записа за да го изслушате, госпожо Елена Гунчева?  Нямам друго обяснение, освен това че служителката е получила материална облага за да изготви заключение в моя вреда. Тази служителка е паразит, който не заслужава заплатата, която получава от данъците на хората. Само ми загуби времето. Ако знаех, че ще стане така, директно щях да подам искова молба в съда, и да поискам техническа експертиза на частите. Да видим тогава управителя как ще лъже, че не били дефектни. Този управител се оказа освен лъжец, и престъпник, защото отказа да ми върне частите след проверката от КЗП. Единствената опция била да ми даде други части, и забележете - друг модел. Голям смях, нали? Вие сте си купили Мерцедес, а той иска да ви го замени за модел какъвто на него му изнася. Подадох втора жалба за това в КЗП - С-03-xxxx/17.05.2019. Това са други факти и обстоятелства, за които КЗП е длъжна да се произнесе. За жалост обаче и до сега няма отговор, а вече се мина над месец и половина. Едновременно с жалбата в КЗП подадох и жалба в икономическа полиция за обсебване на чужди вещи. В крайна сметка управителя ми върна парите и дори искаше да ми даде и обезщетение, което аз отказах. В голяма част от случаите КЗП не помага на потърпевшите от некоректни търговци. Това може да се дължи на липсата им на технически експерти, на отказ на служителите от КЗП да си вършат съвестно задълженията, или на корупция. Няма смисъл да пишете и на антикорупционната комисия към КЗП, защото са "дупе и гащи" с инспекторите.
02.07.2019г. Имам нова информация от форума на bgmama и от други сайтове за директорката Елена Гунчева. Тази служителка системно е отказвала помощ и съдействие на пострадали от измамни фирми. Оправдавала е фирмите и тъй нататаък.
https://www.bg-mamma.com/?topic=991971



Гласувай:
2



Следващ постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: karuk
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7860
Постинги: 4
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930